01 októbra 2013

Fotenie v prírode - aká bola realita?

Fotenie v prírode alebo ako to celé dopadlo? .. posúďte sami
 
 
a pár prehreškov, ktoré som si nemohla odpustiť :)
***
čo tak mať kvietky na menovkách? žiadny problém,
keď máte záhradu plnú kvetov - len nasušiť..
kytička bola látková; k nej aj pierka .. len, chýbalo mi čosi - čipka? stuha? nieee - juuta :)

Juta bola na stole namiesto štóly / stredový pás.


Dosť som pochybovala o tom, že sa mi podarí prehovoriť "zodpovedných",
aby som mohla mať
štrikovaný obrus na kľakátku - no, čuduj sa svete... podarilo sa to !
 
(vrchný obr je ako sen, dolný je Náš)
možno nepotrebné, ale predsa sme ich mali - upomienkové dary;
boli to tujky, ktoré sme vypestovali zo semiačka, asi ročné ..
ostatné nám krásne rastú na záhrade a pomaličky silnejú :)
  Takto krásne si na tom dala záležať reštaurácia (aranžovanie); zvyšok som robila sama,
rámiky zdobila čipkou, obalila kvetináče jutou, menovky .. 
***
 DIY dekorácie, ktoré zdobili aj svadobnú sieň
  Tak čo, stála tvrdá drina za výsledný efekt?
.. snáď pomôžem Erike :)

5 komentárov:

  1. Tak to si krásne vymyslela kvietky na menovkách sa mi nesmierne páčia a hortenzie na stoloch spolu s levanduľou jedna nádhera ,škoda ,že nemohol byť ten obrus na kľakátku bez toho kostolného s krížikom vyzeralo by to ešte lepšie.Odkiaľ je ten čipkovaný plechový obal na levandulu ?Neviem si spomenuť či som to videla v ikea alebo v kike :D presne tie chceme použiť... ďakujem za inšipráciu, mám veľké obavy tak si ich trocha rozptýlila:DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, trošku sme sa držali sna a obázkov :)
      tie kvetináče / svietniky sú z Ikei - jeden som si musela kúpiť .. nemaj obavy, všetko vyjde ako má
      kdyby neco, pošli mail a niečo skúsim vymyslieť :)

      Odstrániť
  2. Tak teraz si to veľmi nevysvetlila, alebo som to nepochopila...to bola Tvoja svadba?...všetko kráásne pačia sa mi taketo nápady, zvláštne napr...ako tie tujky alebo kvety na stole...hortenzia a levanduľa. Pozdravujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne! odporucam zapojit sa do sutaze na sashe o hand-made svadbu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vilém o tom, len nie som registrovaná a ani nákup odtial nemám :(

      Odstrániť