21 marca 2014

Manufactura z vidieka

Ako ste mali možnosť vidieť,
trošku mením názov blogu a
pomaly pracujem na portfóliu
pre môj obchodík.
Zatiaľ som sa nechala
"uniesť" na sashe.sk
Dizajn navrhujem sama,
niečo je ručne domaľované a niečo dopísané.
Používam decoupage techniku.
niečo nájdete v galérii, niečo je zajednané
(ak by bol záujem, viem vyrobiť niečo podobné aj pre TEBA)

 a praktická ukážka toho, ako majú slúžiť podklady
napr. na obľúbenú fotografiu, na dôležité poznámky
(tovar viem upraviť podľa požiadaviek)
Nabudúce Vám ukážem moje nové krabičky..
Krásny slnečný víkend

2 komentáre:

  1. Tak to silno držím palce, už som si ťa bola omrknúť :) na Sashe. Držím palce s predajom a prajem kopu tvorivých nápadov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, videla som , ešte sa tam orientujem :) .. nápady sú, ešte to nejak skompletizovať a snáď sa to rozbehne :)

      Odstrániť