28 augusta 2012

Pozdrav pre Reni z crafto-mania

myslím, že Ty si pred nedávnom našla niečo podobné ..
tento môj patril do kuchyne mojej pratety, ktorá bola v červeno - bielej kombinácii  
aj u mňa chvíľu postojí, dokým sa nerozhodnem, čo s ním bude ďalej.

3 komentáre:

  1. Vidím, že aj ty si našla poklad. Tak som zvedavá na finále v tvojom prevedení, ale určite mlynček bude robiť parádu a radosť. Je krásny. Posielam pozdrav. Pá. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jejda,skoro ta ista osoba ako ,,mame rovnake zaľuby a vidime krasu tak kde ju asi malokto vidi,ja som tiež našla poklad po manželovej starkej -stare skriňe a vyčistila som ich z vnutra savom a potom matnym lakom ,s malym štetcom som sa dostala všade a teraz su krasne a našimi navštevami obdivovane skrine .
    pekny den prajem Anna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne .. kedysi ľudia preferovali kvalitnejšie veci - dosky, ako v dnešnej dobe, tie staré nám ešte dlho poslúžia, možno nás aj prežijú :)
      u nás sa dá nájsť kopu krásnych vecí :)
      Vicky

      Odstrániť