02 októbra 2012

ochutnávka z dedičstva

 pravdepodobne misočka na omáčku
***
babuľky, želám krásnu dobrú noc ..

4 komentáre:

  1. Teším sa na ďaľšie príspevky,dedičstvo v tejto podobe aj oku lahodí.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, komentárik potešil .. som už ani nedúfala, že niekto sleduje blog <3 .. snáď Múza nápadov ma neopustí :) Vicky

      Odstrániť
  2. Ahoj Vicky, omáčnik v ktorom máš hortenziu, ja odpadnem presne takúto súpravu má moja mamina doma, len čajovú so šálkami a čajníkom, vždy keď prídeme na návštevu tak sa kochám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kľudne sa kochaj, aj u mňa :)
      no mám len omáčnik, a zaujímavé súpravy po svokričke <3 škoda, že tam nemám kvietky, a nemôžem robiť zaujímavé foto .. odfotiť len súpravu sa mi zdá "suché" :(

      Odstrániť