22 septembra 2013

Polička

Túto poličku renovujem dlhšiu dobu.
Lepšie povedané, snažím sa z nej dostať pôvodný náter preč.
Informácie, ktoré mám, ju naša starká používala okolo r. 1949, keď sa vydala;
avšak vyrobená bola skôr, keďže ju používala ešte jej mama..

 Použila som odstraňovač starých náterov (nič pre mňa :) ) .. postupnosť vrstiev: hnedá - zelená - krémová - biela základná (najhoršie ide dole)
Opaľovaním to išlo pomerne dobre preč
čítam x postupov, ako renovovať, ako zachovať pôvodnú patinu .. tak som si "vymyslela", že by som niektoré miesta zbrúsila až do dreva, na niektorých miestach nechám vrstvy farieb .. vrchnou farbou by som chcela ísť do biela - slonová kosť; prípadne ako prvú vrstvu by som použila lazúru (trošku povtierať do dreva, a potom prebytok povytierať)
***
K dnešnému dňu sme zastavili na tejto hranici .. dole chýbajú 3 podpery, ktoré chcem zbrúsiť až na drevo a prilepiť naspäť

+ pridávam inšpirácie, k čomu by som sa chcela dopracovať
čo poviete, podarí sa to? :)
So želaním úspešného víkendu..

4 komentáre:

  1. budem drzat palce - zatial to vypada velmi nadejne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Polička je naozaj nádherná. Tak nech sa podarí podľa Tvojich predstáv. Bude to skvost. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přeji ať se dílko podaří, polička je super a určitě bude vypadat nádherně. Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jasneeee že podarííí, tebe sa určite všetko podari šikulko...

    OdpovedaťOdstrániť