18 novembra 2013

2. výročie blogovania / žrebovanie

Pripravila som si pre Vás malé prekvapenie.
Druhé virtuálne narodeniny oslavujem koncom mesiaca,
tak prečo to neosláviť skôr?
 
Minulý mesiac som sa túlala po rôznych "obchodoch".
Do očí mi padli 3 svietniky
Jeden zabalím do balíčka + pridám niečo malé, voňavé + niečo na zavesenie 

 
ako vidíte, svietniček je v pôvodnom stave
- nech budúci majiteľ si ho upraví podľa predstáv :)
Takže.. zapojť sa môže každý, kto:


- vlastní blog a patrí k národu českému, alebo slovenskému :)
- je členom blogu a zanechá pod príspevkom komentár + mail na seba
- prezradí obľúbenú činnosť v jesennom období
- možnosť zdieľať 1.foto na svojom blogu
- ak náhodou sa nikto nezapojí, doplním posledné pravidlo :)

GA bude prebiehať do 17. 11; hneď na to kontakt s výhercom + zaslanie balíčka...

Veľa šťastia všetkým :)
***
*
***
 Malú pozornosť... získava .... 


+ malé prekvapenie .. pre Renatku,
ak s ním bude súhlasiť :) - o podrobnostiach sa dohodneme cez e-mail

Blahoželám

16 komentárov:

  1. - splnené
    - splnené...gratulujem k výročiu....janee33@gmail.com
    - splnené...zbieranie lístia a varenie teplého čaju
    - splnené
    - nesplnené....zapojila som sa :)

    ja mydielka rada...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Doplnění posledního pravidla nebude potřeba, přidávám se také. Podmínky splňuji a příspěvek na svůj blog napíšu také. Podzim ráda nemám a ten pozdní mám spojený s vymýšlením, vyráběním a nakupováním dárků na Vánoce. a také s hektickým obdobím v práci. Hezký večer Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počula som, že jeseň sa berie ako druhá jar - tú máš rada? :)
      píšem si Ťa, držím palce..V.

      Odstrániť
    2. Tak bych to nebrala - jaro je začátek plodného období roku podzim konec a příprava na zimu - na odpočinek a klid vegetace. hezký víkend Zuzana

      Odstrániť
  3. pripajaaaam sa a srdecne gratulujem k vyrocu.,..hen sa dari, neh je vela inspiracii a hlavne neh je zdravicko :). Cez jesen mam rada fotografovanie tych krasnych farieb...ale aj svietenie sviecok, varenie cajika alebo cokoladku, zababusenie sa do perin :) spanie :))) cokolvek ci mi robi dobre :))) ...paaaaaa, Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Zuzka, dakujem za prianie, dúfam, že inšpirácie nás neopustia :)
      fotografovanie, tiež moja záľuba..
      mailík na Teba mám, takže, už len, veľa šťastia.. V.

      Odstrániť
  4. Gratulujem k 2.výročníku, je až neuveriteľné, že 2.roky, veď len nedávno som objavila tvoj blog. Čo príspevok to nejaké starožitné dráždidlo a lákadlo, ktoré si nenechám ujsť :) Ako správny zberateľ pracholapiek a stariniek sa hlásim do súťaže. A čo rada robím na jeseň? Jeseň ako predzvesť zimného obdobia ma vždy naštartuje k pleteniu, takže asi najradšej štrikujem a popri tom popíjam čajík :) Mail na mňa: renata.jassova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, veru, už 2r čo Vás tu straším s haraburdím :)
      Keďže je jeseň, znova sa môžme tešiť na krásne veci z Tvojej dielni?
      píšem .. V.

      Odstrániť
  5. Zdravým, prajem veľa dobrého. Na jeseň ak sa dá, tak som v lese a zbieram huby. Viera

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O také krásne darčeky treba zabojovať, tak sa teda pripájam do tvojej súťaže. Pomaly sa blíži moje prvé výročie, tak aby som porozmýšľala nad nejakou milou pozornosťou aj ja. Ale kým je takéto pekné počasie, treba ešte dokončiť práce v záhrade a to je pre mňa po víkendoch veľký relax. A po práci si dáme za pohár dobrého vínka z vlastnej úrody, čo je taká malá odmena za vykonanú prácu.
    Pekný deň ti prajem!
    moncika66@gmail.com
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za účasť .. veru, vínko z vlastnej úrody - na nezaplatenie.. držím palce v GA.
      V

      Odstrániť
  7. Samain, gratulujem k výročiu a zapájam sa do súťaže a na jeseni mám najradšej Babie leto, keď nás zohrievajú posledné teplé slnečné lúče.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, ďakujem za prianíčko .. a zapisujem aj Teba.. Vicky
      (teplé lúče budú asi do Vianoc :) .. ) V.

      Odstrániť