11 novembra 2012

Formičky na pečenie

Začiatkom týždňa som na portáli bazos-a našla predávajúcu, čo ponúkala
kovové formičky.
Hneď som ju kontaktovala, slovo dalo slovo; a na štvrtý deň od začiatku komunikácie, formičky majú svoj nový domov.
Nie sú z jednej série, mám viac druhov - krásnych druhov.

Pekný týždeň

2 komentáre:

  1. Juuu, aké formičky. Ja mám tiež jedno vrecko, ale rozhodne nie takých. "Moje" (prischli mi pri upratovaní pôjdu) sú také nejaké použité, zašlé a netuším, čím ich vyčistiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi Ti vadí? ja ich mám len ako dekoráciu, predsa, neboli odjakživa moje.. a máme rodinné, v ktorých pečieme na sviatky..
      na takéto veci je dobrý jemný vodný šmirgel - ale zas, formičky sú drobné (kovové kovania na nábytok som zvykla šmirglovať vo vode, ale aj hnce..) V.

      Odstrániť