09 novembra 2012

Premena vitrínky

Naposledy som Vám ukázala začiatok z premeny spodnej skrinky kredenca.
Dnes bola na rade vitrínka.
Bol na nej poriadny kus roboty.
Tie, ktoré ste už takúto robotu okúsili, viete o čom hovorím :) .
***
Vitrínke som musela odobrať zadný korpus - následne ma čaká kúpa nového.
Polička sa mi v rukách roztrieštila - taktiež kúpa novej poličky :-/ .
***
Vitrínka po základnom nátere bielou farbou.
***
A približne takto bude vyzerať spodná skrinka kredenca, ale aj tá vrchná..

Ale, všetko potrebuje svoj čas :)
Ďalšia časť mojej práce nabudúce.



3 komentáre:

  1. Ja presne viem o čom hovoríš. Za tým krásnym výsledkov je neskutočné množstvo práce. Ale radosť bude potom veľká. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte veľa radosti, ale aj starostí/nervov ma pri tom čaká (viac kúskov čaká na nový vzhľad). Mať tak pekný výber úchytok na Slovensku, a za prijateľné ceny - ale to chcem asi priveľa !

      Odstrániť
  2. Viem si to predstaviť, ale zase za ten výsledný efekt to stojí. My sa vždy ešte dlho kocháme pohľadom na zachránené kúsky ... a manžel stále povie, že to bolo posledný raz, že sme sa do niečoho takého pustili, lebo väčšiu prácu robí on :-)
    J.

    OdpovedaťOdstrániť