22 augusta 2013

Čerpám inšpiráciu

.. môj príbeh začal pred 2 týždňami, maľovkou.
Zvolila som lipovo-zelenú s bielou čipkou po krajoch.
Biely nábytok putoval do detskej izby a my sme siahli po klasickej, prírodnej.
Chcela som pár stariniek v obývačke, zatiaľ tu kraľuje len veľká kráska .
V pláne bol orechový toaletný stolík
(o jeho premene niekedy v budúcnosti vo fotoseriály )
s okrúhlou taburetkou.
Avšak, ich renovácia skončila fiaskom.
Pôvodný zámer obrúsiť stolík za víkend,
sa skončil takto

a detail "svadobnej" poličky

želám krásny víkend

6 komentárov:

  1. Koniec oddychu, vstávaj hore a pusti sa renovovať stoličku.... ale ako pozerám inak nezaháľaš...krásne starinky.
    Pa Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, rada by, ved už aj brúska prišla ... teraz už len "šijem, šijem pomáličky..." človečica sa dolámala :( na mesiac ruky preč od robotyyy

      Odstrániť
  2. No moje nervy, rozbitá cakom prásk, to by chcelo rozchodiť :)) ale nie, oddychuj, pekne v duchu plánuj a my si počkáme na tú renováciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. věru rozbita, ale, oddnes ruku rozcvicujem, som bez sádry, juch. idem si akurat pre starinky tak buduci týž den asi rozbehnem akciu na taburetku - nevyzera to na narocnu misiu :-)

      Odstrániť
  3. Paaanečku, chvíľu tu niesom a tu tooooľko radosti a strasti. V prvom rade ťa idem pochváliť, trošku som opomenula tvoj blog a teraz som si ho duplom zgustla...je tu toľko krásnych veci a ty si veeeľmi šikovná.
    A podruhe no čo si vystrájala že si tak dopadla?...je mi to tak ľúto. Lebo aj ja som taka smoliarka vždy niečo vyvediem a potom mi úraz je veľmi pri práci na príťaž a trpím dvakrát :-(( Tak sa rýchlo zotav a užívaj si krásnych dni a nam tu referuj ďalej tvoju úžasnú šikovnosť. Fakt ťa obdivujem ako makaš.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, už "len" noha .. máš sa na čo tešiť, v piatok sa mi rozrastie zbierka :) teškám sa .. a pôjde dočierna .. fakt, že už len kuchyňu mi postaviť, lebo výbavu už mááááám

      Odstrániť