08 augusta 2013

Rodinná zbierka

Všetko začalo magickým dátumom
29. 02. 2012
rozvírenie prachu na padláši,
búrlivý odlet holubov - vtedajších nájomníkov,
narušenie 50r ticha,
***
objavená vývesná tabuľa z predajne
(od "pra-prauja" F, bol stolárom)
***
železná krajčírska žehlička
(od pra-prauja A., ktorý bol krajčírom)
***
žehlička na uhlie od pra-pramamy A.
***
ručne maľovaný obraz k výročiu manželstva
(od pra-pratetey M., ktorá sa vydala do strojníckej rodiny)

***
Ďalší úlovok je na ceste - od jej manžela
veľký kovový stojan na kvety,
ale o tom až nabudúce..

Rodinná zbierka sa rozrastá ..

4 komentáre:

  1. Pane jo, to už není sbírka, to už bude muzeum.....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajka, ešte je to rozlezené kade tade po rodine, ale, tá jedna žehlička - videla som ju v múzeu bábik v ČR :)

      Odstrániť
  2. Krásne kúsky...s mojim synom teraz renovujeme starší dom kúpený na firmu a bývanie pre syna. Myslela som že ma šľak trafí, keď s dobrým úmyslom, hneď prve dni dom vypratal, ked sme my boli na dovolenke. Predstav si že dokonca kredenc na ktorý som sa tak tešila dal ciganom :-((( No čo už ta naša mladež si veľmi taketo veci nevie oceniť :-( Vlastne aj ja som taka bola a teraz to kupujem za drahe peniaze. Ale niečo tam aj tak ostalo alebo som si to stihla uloviť ešte pred prataním.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. smutné .. ja si to teraz zbieram po rodine, ale, nie každý mi to dá, čo je horšie .. len fakt, nie je to kam dávať :(
      tiež ma čaká jeden veeeľký kredenc (nie až tak vyrezávaný ako Tvoj)

      Odstrániť