06 mája 2014

O živote byliniek

Záhradka založená vlani, takto sa mi rozrástla..


a malý pozdrav z "Toskánska"
 (levanduľa začiatkom apríla)


a tu už
po 3 týždňoch

4 komentáre:

  1. Aj ja som si vlani založila takú malú bylinkovú záhradku. Levanduľa v nej samozrejme prevažuje.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj u mňa levanduľa - nafotím, až rozkvitne .. tieto sú také, čo používam, robím sirupy - čajíky

      Odstrániť
  2. Se ti fakt rozrostla ... to mě jí devastují slimejši ..... asi se vrátím ke květináčům:-))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja chcem zas opačne .. z kvetináča vyhodiť von .. spraviť obrovský levanduľový záhon - raz, keď budem v chalúpke bývať .. tak zatiaľ množím a škrečkujem :)
      inak, ožila mi aj medovka, ktorú som chcela vyhodiť (nejaká skaza ju vlani chytila).

      Odstrániť